Czy warto sięgnąć po kreatynę w czasie redukcji?

Zapewne wiele osób zastanawia się, czy warto sięgnąć po kreatynę w czasie redukcji. Zdania w tej sprawie są dosyć podzielone. Stosowanie innych suplementów nie budzi u nas większych wątpliwości. Jednakże czy warto spożywać kreatynę w przypadku, gdy jesteśmy na redukcji nie jest już takie jasne i musimy się maksymalnie zagłębić na temat, aby wszystko dokładnie zrozumieć.

Jakie korzyści da nam stosowanie kreatyny ?

Z dużą dozą prawdopodobieństwa zadajemy sobie pytanie, jaki rodzaj tego specyfiku będzie dawał najlepszy rezultat. Jeżeli podejmiemy dobrą decyzję mamy gwarancję, że odniesiemy wiele korzyści. Dlatego jest to tak ważna sprawa, której nie należy lekceważyć. Miejmy na uwadze, że kreatyna ma wiele zalet:

  • Sprawia,iż organizm może sprawniej regenerować siły po treningu
  • Znacznie szybciej będziemy uzyskiwać siłę, która jest kluczowym elementem do podnoszenia większych ciężarów
  • Regularne stosowanie sprawi także ma swoje plusy:
  • Nasze mięśnie będą się znacznie szybciej rozrastały, dzięki czemu wzrośnie też nasza siła
  • Będziemy również mogli w szybszym tempie pobijać nowe rekordy

Pamiętajmy również, iż kreatyna na redukcji sprawia, że odbudowywanie ATP w mięśniach jest znacznie efektywniejsze, co jest naprawdę ogromną zaletą. Oprócz wyżej wymienionych zalet tego suplementu możemy wyróżnić także wady. W tym przypadku głównym minusem będzie, iż specyfik ten zatrzymuje wodę w komórkach mięśniowych. Kreatyna chroni również przed katabolizmem mięśni, czyli ich rozpadem.