Jedz i chudnij

W celu uzyskania ładnej sylwetki nie obędzie się bez zbilansowanej diety i aktywności fizycznej, ale nie trzeba wcale się głodzić czy ciężko trenować, aby pozbyć się tkanki tłuszczowej. Bardzo ważne jest to, co jemy, gdyż niektóre produkty są naturalnymi spalaczami tłuszczu. Spożywając je, można w smaczny i przystępny sposób zredukować niechciane boczki czy odstający brzuch. O jakich pokarmach jest tutaj mowa?

Sięgaj po te produkty i chudnij!

Nadmiar tkanki tłuszczowej wynika głównie z niewłaściwie zbilansowanej diety i spożywania zbyt dużej liczby kalorii oraz z braku ruchu, dzięki któremu możliwe byłoby spalanie dostarczonej wraz z pokarmem energii. Nie trzeba wcale rezygnować z jedzenia swoich ulubionych potraw, ale warto dołączyć do jadłospisu pewne produkty, które pełnią rolę spalaczy tłuszczu. Idealnie sprawdza się zielenina, a szczególnie jarmuż. Zawiera mało kalorii, a daje duże uczucie sytości. Jest pełen witamin i minerałów. Pestki dyni także pomogą pozbyć się tkanki tłuszczowej. Sporo w nich białka i cynku. Masło orzechowe to również spora dawka białka. Zaspokoi głód na długi czas. Z pomocą przychodzą smaczne ciastka owsiane, które zawierają wolno uwalniającą się energię w postaci węglowodanów złożonych. Świetnie sprawdzają się grejpfruty regulujące poziom glukozy we krwi i wspomagające spalanie tłuszczu. Nie można zapomnieć o jajkach bogatych w aminokwasy, witaminy z grupy B regulujące przemiany energetyczne. Białko serwatkowe także zapewni na długo uczucie sytości i sprzyja budowie masy mięśniowej spalającej tkanka tłuszczową. Idealnie sprawdza się cynamon przyspieszający dowozów glukozy do komórek i zmniejszający poziom insuliny we krwi. Naturalne spalacze tłuszczu to także owoce leśne, czarny pieprz, płatki owsiane, quinoa, tuńczyk, oliwki, awokado, serek wiejski, chili, marchew, stek wołowy, łosoś i brązowy ryż.