Usztywniacze na nadgarstki- co nam dają i kiedy ich używać?

Nie da się ukryć, że każda nawet najmniejsza aktywność fizyczna, może skończyć się dla organizmu kontuzją. Nie rzadko wystarczy już jedna sekunda, która może sprawić, że dojdzie do uszkodzenia lub naderwania ważnych wiązadeł. Oczywiście istnieją różnorodne metody i sposoby na zapobieganie tego typu przypadkom. Jednym z nich są usztywniacze na nadgarstki, dzięki którym możemy ochronić staw ruchomy ręki, który szczególnie narażony jest na urazy podczas treningu z ciężarami na siłowni. Kiedy powinniśmy ich używać i co one mogą nam dać?

Odżywka białkowa na noc- czy warto?

Chyba każdy, kto dba o swoją formę i regularnie ćwiczy na siłowni, wie jak bardzo potrzebne jest dostarczenie do organizmu odpowiedniej ilości białka. Nie da się ukryć, że często zdarza się, że nie mamy możliwości uzupełnienia protein, gdyż nasze posiłki nie są w stanie dostarczyć nam wystarczającej ich ilości. Wówczas najczęściej wspomagamy się dostępnymi odzywkami białkowymi, które jak się okazuje, mogą mieć różne zastosowania. Czy zatem warto spożywać białko na noc?

Co należy wiedzieć o kompleksach przedtreningowych?

Podczas każdej aktywności fizycznej, takiej jak trening siłowy, ćwiczenia aerobowe, cardio czy biegi długodystansowe, człowiek bardzo się męczy. W tym przypadku pomocne mogą okazać się mocne przedtreningówki. Zwiększają wydajność, a także przyczyniają się do szybszej regeneracji mięśni.

Przed użyciem kompleksu przedtreningowego należy zapoznać się ze wskazaniami, przeciwwskazaniami i innymi ważnymi cechami.

Stosujesz białko po treningu? Oto co powinieneś wiedzieć

Skoro ćwiczysz na siłowni i zastanawiasz się nad dietą, wiesz już o tym, że najpopularniejszym suplementem wspierającym trening jest białko serwatkowe. Jednak musisz wiedzieć, czego spodziewać się, a czego nie, włączając tę odżywkę do swojej diety. Dzięki temu unikniesz rozczarowań i najlepiej wykorzystasz to, co ten najpopularniejszy środek Ci oferuje.

Batoniki białkowe — funkcje i skład

Batony proteinowe są niezbędne dla sportowców, aby zwiększyć dzienne spożycie białka, gdy nie można przygotować koktajlu proteinowego lub posiłku. Batony węglowodanowe i energetyczne (zawierające kofeinę lub guaranę) są stosowane do odżywiania sportowców uprawiających sporty cykliczne i wyczynowe na trasie lub podczas meczu. Batoniki białkowe są dobre, ponieważ można je zabrać w podróż i używać bez dodatkowego gotowania.

Shoty przedtreningowe – energia w kilku łykach

W natłoku codziennych obowiązków może się zdarzyć, że trudno jest utrzymać regularnych treningów na siłowni. Człowiek nierzadko wraca zmęczony po pracy, lub jest po prostu niewyspany i nie ma siły ani ochoty żeby spędzić kolejną godzinę lub dwie na siłowni. W takich sytuacjach z pomocą przychodzą przedtreningówki, coraz częściej spotykane w łatwo przyswajalnej, kieszonkowej formie – w shotach

Czym jest deficyt kaloryczny?

Deficyt kaloryczny to jedno z najczęściej stosowanych określeń w kontekście odchudzania się. Utrata masy ciała to proces stosunkowo prosty – aby schudnąć, należy dostarczać do organizmu mniej kalorii, niż wynika to z codziennego zapotrzebowania na energię. Deficyt kaloryczny jest więc niczym innym jak informacją o tym, o jaką liczbę kalorii należy zmniejszyć swoją codzienną kaloryczność posiłków.