Co należy wiedzieć o kompleksach przedtreningowych?

Podczas każdej aktywności fizycznej, takiej jak trening siłowy, ćwiczenia aerobowe, cardio czy biegi długodystansowe, człowiek bardzo się męczy. W tym przypadku pomocne mogą okazać się mocne przedtreningówki. Zwiększają wydajność, a także przyczyniają się do szybszej regeneracji mięśni.

Przed użyciem kompleksu przedtreningowego należy zapoznać się ze wskazaniami, przeciwwskazaniami i innymi ważnymi cechami.

Stosujesz białko po treningu? Oto co powinieneś wiedzieć

Skoro ćwiczysz na siłowni i zastanawiasz się nad dietą, wiesz już o tym, że najpopularniejszym suplementem wspierającym trening jest białko serwatkowe. Jednak musisz wiedzieć, czego spodziewać się, a czego nie, włączając tę odżywkę do swojej diety. Dzięki temu unikniesz rozczarowań i najlepiej wykorzystasz to, co ten najpopularniejszy środek Ci oferuje.

Batoniki białkowe — funkcje i skład

Batony proteinowe są niezbędne dla sportowców, aby zwiększyć dzienne spożycie białka, gdy nie można przygotować koktajlu proteinowego lub posiłku. Batony węglowodanowe i energetyczne (zawierające kofeinę lub guaranę) są stosowane do odżywiania sportowców uprawiających sporty cykliczne i wyczynowe na trasie lub podczas meczu. Batoniki białkowe są dobre, ponieważ można je zabrać w podróż i używać bez dodatkowego gotowania.

Shoty przedtreningowe – energia w kilku łykach

W natłoku codziennych obowiązków może się zdarzyć, że trudno jest utrzymać regularnych treningów na siłowni. Człowiek nierzadko wraca zmęczony po pracy, lub jest po prostu niewyspany i nie ma siły ani ochoty żeby spędzić kolejną godzinę lub dwie na siłowni. W takich sytuacjach z pomocą przychodzą przedtreningówki, coraz częściej spotykane w łatwo przyswajalnej, kieszonkowej formie – w shotach

Czym jest deficyt kaloryczny?

Deficyt kaloryczny to jedno z najczęściej stosowanych określeń w kontekście odchudzania się. Utrata masy ciała to proces stosunkowo prosty – aby schudnąć, należy dostarczać do organizmu mniej kalorii, niż wynika to z codziennego zapotrzebowania na energię. Deficyt kaloryczny jest więc niczym innym jak informacją o tym, o jaką liczbę kalorii należy zmniejszyć swoją codzienną kaloryczność posiłków.